piątek, 1 sierpnia 2014

Blue & Lace..



Witajcie Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was codzienny zestaw letni z nutką elegancji. Uwielbiam koronkowe bluzki i luźne spodnie, o których pisałam Wam już przy okazji posta z podobnymi spodniami w kwiaty. Dzisiaj postawiłam na klasyczną biel, przełamaną kolorem niebieskim. Osobiście bardzo lubię takie zestawy. Koronkowa bluzka, sprawdzi się idealnie nie tylko do spodni, ale także do szortów oraz spódniczek. Spodnie, także możecie łączyć na wiele sposobów. Na moim blogu jeszcze nie raz pokażę Wam podobne połączenia w różnym wydaniu. Mam nadzieję, że stylizacja przypadnie Wam do gustu i będzie dla Was inspiracją. Pozdrawiam Was cieplutko Kochani i życzę Wam miłego weekendu! :)

Bluzka - TUTAJ / Spodnie - TUTAJ / Okulary - TUTAJ / Kopertówka - Manzana / Szpilki - Papilion  

Zegarek - Timex / Paznokcie - Ewelinka z Galatea - Centrum kosmetyki profesjonalnej i Spa w Lublinie









21 komentarzy:

  1. wow! Kochana, świetnie Ci w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gwiazdeczka :* Cudowna stylizacja :) Już widzę to bluzeczkę z rozkloszowaną spódniczką, może coś w kierunku neonów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna bluzeczka i świetny kolor spodni <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość nienaganna. Świetnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  5. super!bardzo mi się podoba!


    ps. a u mnie? GEOMETRYCZNIE, ALE ZARÓWNO KOBIECO:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz w tych ciuchach mega niekorzystnie! Dodają Ci ze 20 kg!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny look, urocza koronkowa bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ŚWIETNA bluzka <3

    http://www.alliness.blogspot.com/2014/07/bows-flowers.html

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się zestaw, fajnie dopasowałaś kolory i kroje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje fasony!
    moja kolorystyka!

    podoba mi się wielce!

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ się zmieniłaś odkąd ostatnio tutaj byłam a i blog widzę nieźle poszedł do przodu! :) Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor spodni rewelacyjny! W połączeniu z bielą tworzy świetną stylizację ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak Ty sie ubrałaś..ochłoń i spójrz na te fotki raz jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze jak dla mnie wyjątkowo kiepsko. tzn bluzka na nie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw, połączenie bieli tego magnetyzującego niebieskiego jest świetne. Sama chyba nie odważyłabym się założyć takiej bluzki, ale jest śliczna. Dodatki też fantastyczne. (Nie wiem czemu ale na tych zdjęciach skojarzyłaś mi się z Ellie Goulding ;D)

    OdpowiedzUsuń
  16. tak jakoś ciezko wyglądasz,szeroko jakbys miala ze 130 w biodrach,a przecierz jestes szczupła

    OdpowiedzUsuń