piątek, 8 sierpnia 2014

Elisabetta Franchi nude dress..


Haloo Kochani! Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw "totally nude". Bardzo lubię ten cielisty odcień, jednak nie sięgam po niego aż tak często, ponieważ naturalnie mam dość jasną karnację, a w tego typu odcieniach najlepiej wyglądają kobiety o nieco ciemniejszej karnacji. Lato jest więc doskonałym okresem, w którym na taki kolor mogę sobie pozwolić i ja. Sukienko-tunika Elisabetta Franchi jest doskonałym przykładem ubrania, które sprawdzi się idealnie zarówno na większe wyjścia w połączeniu z eleganckimi dodatkami, jak i na co dzień z luźniejszymi elementami typu sneakersy i duża pojemna torebka. Tym razem jak na pewno zauważyliście postawiłam na elegancką wersję i do sukienki dobrałam lakierkowe bardzo kobiece czółenka oraz kopertówkę w podobnym odcieniu. Uważam, że do tego typu zestawów najlepiej wyglądają złote dodatki, ale bez przepychu, dlatego też ja zdecydowałam się jedynie na złoty zegarek. Mam nadzieję, że mój zestaw się Wam spodoba. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami i życzę Wam miłego oraz słonecznego weekendu Kochani!

Sukienka - Elisabetta Franchi CATWALK / Kopertówka - Avanti / Zegarek - GUESS / Szpilki - TUTAJ






16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w tym zestawie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna, ale to raczej tunika a nie sukienka 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Razem z tą letnią opalenizną kolor nude wygląda ślicznie nawet na blondynce, a Ty jesteś tego doskonałym przykładem ;) Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam Cię serdecznie, Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie ci w tej sukience, chociaż nie lubię tego fasonu :):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka, ma świetny kolor!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne buciki:))
    pozdrawiam serdecznie;) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. beautiful outfit!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Czemu już nie zakładasz tak wysokich obcasów jak kiedyś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami zakładam, ale do tak subtelnej stylizacji jak prezentowana powyżej na pewno nie pasowałyby bardzo wysokie i wymyślne buty ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  9. slicznie wygladasz :) bardzo delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukieneczka nude jest piękna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka Estelle! Jak zawsze Klasa<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń