poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Kwiatowy zawrót glowy!


Hej Kochani! Jak zapewne zauważyliście od kilku postów pokazuje Wam stylizacje z luźnymi spodniami. Być może zastanawiacie się dlaczego. Otóż dlatego, że tak jak pisałam, ten element garderoby jest idealną alternatywą na lato. Dzisiaj postawiłam nie tylko na spodnie, ale na cały kwiecisty komplet. Uwielbiam takie zestawy. W mojej szafie jest już jeden podobny komplet, który kupiłam w River Island i pokazywałam Wam go przy okazji X edycji Fashion Week'u w Łodzi. Do tak "pstrokatego" połączenia postanowiłam dobrać delikatne i stonowane dodatki w postaci białego t-shirt'u, srebrnej skórzanej torebki z czerwonymi elementami, naszyjnika oraz białych asymetrycznych szpilek, która są Wam już bardzo dobrze znane. Mam nadzieję, że połączenie się Wam spodoba! Życzę Wam miłego popołudnia i oczywiście całego udanego tygodnia Kochani.

Bomber - TUTAJ / Spodnie - TUTAJ / Naszyjnik - TUTAJ / T-shirt - H&M / Okulary - TUTAJ
Torebka - Manzana / Szpilki - Papilion







34 komentarze:

  1. extra stylizacja !!!! wyglądasz bosko Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja i pasuje Ci ta fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny ten komplet, pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny zestaw ;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz Estera <3 Zapraszam na mojego bloga http://magicvicky.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mega mi się podobasz w tej odsłonie! czadowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie! Świetny zestaw i obłędny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet, ładnie prezentuje się na Tobie i fajna torebka;))

    OdpowiedzUsuń
  9. nie całkiem moje klimaty, ale Ty wyglądasz w tych kwiatach zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, bardzo ladna fryzura, mozesz napisac co to za upiecie i jak osiagnelas efekt uniesionych wlosow ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry zestaw!
    Ślicznie CI w upiętych włosach;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalnie, chociaż postawiłabym na jeden wyraźny akcent - albo góra albo dół. Trochę mnie przytłacza całość, ale ja jestem modowym tchórzem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten komplet jest nieziemski! i przede wszytskim świetnie się prezentujesz :)
    też lubię takie luźne spodnie jako alternatywe na lato, czasem jest wygodniej, a czasem po prostu nie pokazuja niewydepilowanych nog :P hehe

    http://xavilove.blogspot.com/2014/08/tesknota.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie dopasowana całość, od doboru fryzury aż po buty! Bardzo mi się podoba !:) www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny komplecik, cudowny wzór :) Pasują do Ciebie takie zestawiki

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam twoje stylizacje ale ta dodała ci kilka lat takie jest moje zdanie tylko się nie gniewaj prosze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz przecudnie! Fryzura bardzo na plus! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Komplet piękny, ale Twoja fryzura jest świetna, tak inna, pasuje do tego zestawu

    OdpowiedzUsuń
  19. A czemu nie kręcisz już filmików? Zrezygnowałaś z tego typu rzeczy czy można na coś jeszcze liczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kręcę filmików, ponieważ niestety nie mam na to czasu :( chciałabym do tego wrócić i mam nadzieje, że się uda, ale kiedy niestety nie jest w stanie odpowiedzieć. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  20. Co to za błyszczyk na ustach ;)??? Super kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastycznie wyglądasz Esterko<3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super pieknie wygladasz.:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. od dawna szukam podobnego kompletu we wzory rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz, kurteczka mi się niesamowicie podoba :)

    OdpowiedzUsuń