czwartek, 14 sierpnia 2014

Leopard slip on in outfit of the day


Hej Kochani! Dzisiaj mam dla Was mój codzienny zestaw, w którym czuje się najlepiej. Główną rolę odgrywają w nim trampki slip on, które w ostatnim czasie stały się modowym hitem! Największą popularność zdobyły klasyczne czarne, białe oraz w panterkę! Bardzo mnie to cieszy, gdyż ten motyw należy do jednego z których lubię a w połączeniu z delikatnymi i stonowanymi dodatkami, nadaje wyrazu całej stylizacji. Warto zainwestować w tego typu obuwie, ponieważ jest bardzo uniwersalne, pasuje do wielu stylizacji, a także jest idealne nie tylko na lato, ale także na zbliżającą się wielkimi krokami jesień. Trampki slip on, które mam dzisiaj na sobie urzekły mnie nie tylko panterkowym motywem, ale także dodatkiem w postaci złotego łańcucha. Z uwagi na to, że stylizacja, którą Wam dzisiaj pokazuje jest moją codzienną propozycją, do trampek dobrałam luźne spodnie typu boyfriend z przetarciami, ponieważ właśnie w tego typu spodniach czuje się bardzo dobrze. Inne elementy stylizacji to prosty biały t-shirt, dłuższa marynarka, złota kopertówka oraz łańcuch i zegarek pasujące do dodatku na trampkach. Mam nadzieję, że moja codzienna propozycja się Wam spodoba. Pozdrawiam Was cieplutko i życzę miłego dnia!

Marynarka - TUTAJ / T-shirt - H&M / Naszyjnik - TUTAJ / Okulary - TUTAJ / Spodnie - River Island
Zegarek - GUESS / Kopertówka - Mohito / Trampki slip on - TUTAJ














34 komentarze:

  1. wow, rewelacja! pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. codzienny zestaw, ale z dużą dozą szyku!
    i klasy!
    super - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam biel, a tym bardziej połączenie bieli ze złotem! :) marynarka jest cudowna <3 www.llealicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie no, zakochałam się w tym zestawie!! BOSKI ;*
    http://lamonafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba Twój najlepszy zestaw mega!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłoby fajnie gdyby częściej dodawała Pani właśnie takie codzienne, wygodne zestawy. Trochę za często pokazuje Pani szpilki, nie sądzę, żeby można było chodzić w takich butach na co dzień. Jest Pani bardzo piękną kobietą, zadbaną, modną, śledzę Pani bloga od dawna i na początku tych szpilek było mniej, a więcej "normalnych" zestawów. Nie chcę w żaden sposób Pani urazić, po prostu jestem fanką płaskich butów, choć oczywiście te na obcasach mają swój urok, a Pani dobrze i w jednych i w drugich:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. great look!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, elegancko i jednocześnie na luzie. Nawet leopardy mi się w tym zestawieniu podobają, choć nie są to buty, które bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi osobiście ta marynarka kojarzy się z ubraniem dla lekarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! zestaw super, ale buty lepsze byłyby np. z weżowym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja, ładny płaszczyk i buciki, na pewno wygodne;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz! Marynarka i boyfriendy najlepsze ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba całość, oryginalnie wyglądasz ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie ,że powstała taka stylizacja na co dzień ,stylowy luzik na nie co chłodniejsze dni .Super kolorystyka sama bym sie tak ubrała ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kopertówka i podoba mi się kolorystyka stylizacji ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam trampki slip-on ;) Zestaw idealnie wpadł w mój gust!

    Pozdrawiam, swiatcharlotty

    OdpowiedzUsuń
  18. Całość rewelacja <3 bardzo podobają mi sie takie spodnie i trampeczki slip on

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja, świetne połączenie. Naszyjnik jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach jak ja uwielbiam takie stylizacje - elegancja na luzie to jest to ! Rewelacja Kochana ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. kocham takie zestawy, kupuję go w 100% taki jaki jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się, u góry elegancko, na dole luźno,a wszysto idealnie ze sobą współgra! ;))

    OdpowiedzUsuń