sobota, 16 sierpnia 2014

Moschino jacket!


Hej Kochani! Nie wiem czy Wy także, żeuważyliście, że od kulku lat Polska ma dość specyficzny klimat. Zatarła się granica między porami roku i generalnie wyróżniamy w Polsce dwie pory - lato i zimę. Ostatnimi dniami pogoda jest jednak zamiast letniej, iście jesienna. Deszczowa i zimna aura skłoniła mnie do tego, aby troszkę ją rozweselić i przygotować dla Was kolorowy zestaw na chłodniejsze, pochmurne dni. Pierwsze skrzypce w stylizacji gra "przesłodka" różowa kurtka Moschino. Zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia. Jak widać ten jeden element potrafi rozweselić i nadać wyrazu całej stylizacji. Dobrałam do niej dobrze Wam już znane spodnie typu boyfriend, luźny biały t-shirt, czarną pojemną torebkę Versace oraz bardzo wygodne i nietuzinkowe sneakersy marki Casadei. Mam nadzieję, że mój zestaw przypadnie Wam do gustu i poprawi Wam nastrój w ten deszczowy dzień. Pozdrawiam Was cieplutko i pomimo pogody życzę Wam miłego oraz udanego dnia! 

Kurtka - Moschino TUTAJ / T-shirt - H&M / Okulary - Ray-Ban / Torebka - Versace TUTAJ
Spodnie - Elisabetta Franchi TUTAJ / Buty - Casadei TUTAJ






25 komentarzy:

  1. świetna kurtka ;) Robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna stylizacja, która szybko zdobyła moje uznanie i podziw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja na luzie, a z całości najbardziej spodobały mi się spodnie ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. żakiet jest straszny

    zapraszam http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna kurtka, uwielbiam Moschino

    OdpowiedzUsuń
  6. jeeej, ta kurteczka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię Twojego bloga, ale zauważyłam, że często (moim zdaniem zbyt często) używasz w notkach sformułowań "iście" i "nietuzinkowe". Troszkę to razi w oczy. Nie mam na celu obrazić Cię, po prostu chciałam Ci powiedzieć moje odczucia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice jacket!!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. kurtka jak dla mnie za słodka, ale spodnie masz cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :) zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, z tymi nagłymi zmianami pogody to masz rację. Dopiero były upały, a dzisiaj w kurtce biegałam po zakupy. Rzeczywiście dwie pory roku. A stylizacja fajna. Rzeczywiście taka optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wyglądasz jak barbie w tej kurteczce :) mega nietypowa, ale do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  13. czadowe masz buty:) całość wygląda rewelacyjnie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. (literóweczka wkradła się w pierwszym zdaniu) :)
    Stylizacja po prostu sprawiła, że świecą mi się oczka <3 Buty są cudowne, jedyne w swoim rodzaju. A kurteczka na pewno rozweseli takie ponure dni, które teraz zawitały do nas

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz strasznie krzywe nogi.. schodzą ci sie w kolanach i wyglądają jak X ... jesteś jakąś siostrą jessicy mercedes cczy coś..? bo obie macie jakieś takie krzywe dziwne twarze i zęby..

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurtka mnie urzekła, bardzo ciekawa ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna kurteczka! Zapraszam na krótki post, relacjonujący mój pobyt we Wiedniu ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurteczka jak dla mnie trochę za bardzo pstrokata i jeszcze ta falbanka ;( szkoda

    OdpowiedzUsuń
  19. jesteś na serio świetną blogerką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look, spodenki mega - też chcę takie <3 Buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń