wtorek, 12 sierpnia 2014

White and black jumpsuit



Hej Kochani! Za oknem nareszcie troszkę chłodniej. Sama po sobie nie spodziewałam się tego, że będę się cieszyła z deszczu i chmur, ale po ostatnich upałach taka pogoda jest dla mnie naprawdę dużą ulgą. Z uwagi na panującą aurę przygotowałam dla Was zestaw na chłodniejsze letnie dni. Kolory jakie w nim dominują to klasyczna biel i czerń. Tym razem postawiłam na luźny czarny sweterek, kombinezon z wzorzystym dołem, jedne z ulubionych letnich botków oraz torebkę Michael Kors, którą wprost uwielbiam. Słońca nie było, jednak z uwagi na światłowstręt spowodowany alergią, bez okularów się nie obyło. Postawiłam na model, w którym czuje się najlepiej, czyli kocie okulary Prady. Mam nadzieję, że ten zestaw także przypadnie Wam do gustu i będzie Was inspirował do stworzenia czegoś podobnego. Życzę Wam udanego tygodnia Kochani!

Sweterek - Promod / Kombinezon - TUTAJ / Okulary - Prada / Torebka - Michael Kors CATWALK / Buty - TUTAJ







16 komentarzy:

  1. ten look jest całkowicie w moim guście!
    kombinezon i sweter są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. nice look!!!

    http://thefashionprincessblog.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no, usta tragiczne, wyglądają, jakbyś robiłą dziubek i mam wrażenie, że są nierówne... nie przekonasz mnie do nich, wcześniej było o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się Twoje usta bardzo podobają i uważam, że wyglądają o wiele lepiej niż przed powiększeniem ;) Magda

      Usuń
    2. Świetny zestaw. Bardzo podobają mi się takie klasyczne połączenia. W oczy rzuciły mi się żółte paznokcia, które na lato prezentują się wręcz idealnie ;) możesz zdradzić co to za lakier? Pozdrawiam, Magda

      Usuń
  4. największe wrażenie z tego zestawu robią na mnie buty, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie wyglądasz! Śliczne spodnie a sweter dodaje wiele uroku. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. mi również usta się podobają, nie rozumiem o co chodzi :)
    cudowny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie! Bardzo ładna narzutka ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Równiez poczułam ulgę gdy zrobiło się chłodniej :) świetny outfit, wspaniale wyglądają neonowe pazurki z tymi butkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! :) Zapraszam http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne dodatki, buty, torebka, okulary bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń