czwartek, 7 sierpnia 2014

Wzorzysty kombinezon & Lipcowe pudełeczko ShinyBox


Hej Kochani! Lato dalej nie odpuszcza! Za oknem znów mam palące słońce i temperaturę około 30 stopni. W takie dni ciężko jest normalnie funkcjonować i zamiast pracować marzę tylko o tym aby znaleźć się na piaszczystej plaży pod palmą. Wiem, że lepiej nie narzekać, ponieważ z dwojga złego wolę tropikalne upały niż siarczyste mrozy i póki co staram się korzystać ze słonka kumulując energię na zimę. Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację w której po raz kolejny główną rolę gra kombinezon. Tym razem biały we wzory, do którego dobrałam klasyczne dodatki w postaci ulubionych asymetrycznych szpilek i białej pojemnej torebki. Mam nadzieje że propozycja się Wam spodoba. W drugiej części czeka na Was kosmetyczna recenzja lipcowego pudełeczka ShinyBox.

Kombinezon - TUTAJ / Okulary - TUTAJ / Torebka - e-torba / Szpilki - Papilion









Kochani druga część posta jest typowo kosmetyczna. Pudełeczka z niespodziankami to jedna z moich ulubionych przesyłek. Dzisiaj przygotowałam dla Was troszkę spóźnioną, ale jak to się mówi lepiej późno niż wcale - recenzję lipcowego pudełeczka ShinyBox, zawierającego kilka letnich niezbędników. Na pierwszy ogień idzie kosmetyk który mnie zachwycił! Przy takich upałach nietrudno o poparzenia słoneczne. Niestety mi taki stan przytrafił się już kilka razy. Od wielu sezonów poszukiwałam dobrego balsamu chłodzącego podrażnioną skórę. Niestety żaden nie spełniał moich oczekiwań, aż do czasu, kiedy nie użyłam chłodzącego żelu po opalaniu marki BingoSpa. W swoim składzie zawiera on aloes, olejek miętowy i d-panthenol dzięki czemu, skutecznie wywołuje natychmiastowy efekt chłodu na skórze. Wyciąg z aloesu i d-panthenol zapewniają dodatkowo intensywne nawilżenie skóry, łagodzą podrażnienia oraz zapobiegają wysuszaniu naskórka. Dzięki lekkiej żelowej konsystencji nie klei się, łatwo rozprowadza na skórze i szybko wchłania. Moje ocena w skali od 1 do 10 to oczywiście 10! Produktem jestem zachwycona. Drugim kosmetykiem jaki znajdował się w pudełeczku był winylowy lakier do paznokci marki Glazel. Niestety nie mogłam go przetestować, ponieważ korzystam z manicure hybrydowego. Jeżeli więc wy macie na temat tego produktu swoją opinię to będę bardzo wdzięczna za wyrażenie jej pod tym postem. Moją uwagę zwrócił piękny kolor i na pewno jak kiedyś zrezygnuje z hybrydy to na moich paznokciach pojawi się właśnie on. Trzeci kosmetyk jaki znajdował się w pudełeczku to pomadka ochronna z filtrem UV SPF6 marki Solar. Jak dla mnie filtr jest troszkę słaby, ponieważ w tak ostre słońce wybieram raczej te pomadki które mają ochronę 30 lub nawet 50. Jeżeli jednak chodzi o inne właściwości to świetnie nawilża usta i zapobiega na długi czas ich wysuszaniu. Jeśli lubicie delikatną ochronę to pomadka na pewno sprosta waszym oczekiwaniom. Dodatkowym atutem jest bardzo niska cena, gdyż kosztuje jedyne 6zł. Czwartym kosmetykiem goszczącym w lipcowym pudełeczku były cienie do powiek w postaci kredki marki Etre Belle. Generalnie tak jak już wiele razy to podkreślałam nie jestem zwolenniczką cieni, ale od czasu do czasu są takie okazję, przy których ten kosmetyk jest niezastąpiony. Zdecydowanie od cieni sypkich lub w kamieniu wolę te w kredce, ponieważ moim zdaniem są bardziej trwałe i nie obsypują się. Z uwagi na to, cienie marki Etre Belle w delikatnym cielistym odcieniu z połyskiem zyskały moje uznanie. Dodatkowe plusy to trwałość i łatwa aplikacja. Ostatnim produktem w pudełeczku była ampułka pielęgnacyjna marki Yasumi. Z uwagi na to, że jest to produkt profesjonalny, ampułka zawiera wyższe stężenia substancji czynnych oraz posiada konsystencję pozwalającą na głębsze przenikanie składników aktywnych. Stosowana pod oczy ujędrnia oraz drenuje, dzięki czemu eliminuje zasinienia i obrzęki. Jeżeli także lubicie kosmetyczne niespodzianki zachęcam Was do zamówienia pudełeczka ShinyBox. Możecie to zrobić TUTAJ. Dodatkowo specjalnie dla Was, moich kochanych czytelniczek, został przygotowany 20% rabat na zakup nowego sierpniowego pudełeczka!!


20% RABATU na zakup najnowszego pudełka ShinyBox na hasło: ESTELLE20
Sierpniową edycję ShinyBox już dziś można zamówić na: www.shinybox.pl

20 komentarzy:

  1. Piękny kombinezon ;) super dobrane dodatki i oto efekt klasy samej w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie! a z pudełeczka skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takiego kombinezonu jeszcze na oczy nie widziałam.

    to bardzo dobrze - bo lubię patrzeć na rzeczy oryginalne :)

    plus więc ogromny dla Ciebie za wybranie modelu, który jeszcze się nie "opatrzył" ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 X PIĘKNIE...!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kombinezon! Połączenie go z białymi szpilkami i torbą było świetnym pomysłem ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. czad!!!!!! kombinezon jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz;)

    ps. a u mnie? FRYZUROWE TRENDY :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kombinezon ma świetny wzór :) super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moda na kombinezony nawet mi się podoba, choć nie są one chyba zbyt wygodne w obsłudze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Esterko zastanawiam się nad ShinyBoxem , jednak nie chce prenumeraty, tylko raz zamówić na jeden miesiąc, Da się tak? Widziałam również, żeby opłacić zamówienie trzeba mieć kartę kredytową, nie ma możliwości przelewu? z góry dziękuje za odp. , pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Tak oczywiście Kochana da się zamówić tylko jedno pudełeczko i dodatkowo na hasło podane w poście dostaniesz 20% rabatu ;) jeżeli masz założone konto paypal to możesz zapłacić także przy użyciu tego konta ;) czy jest jakaś inna opcja niestety nie wiem, ale napisz maila do shinybox, na pewno Ci odpiszą i poinformują o możliwościach zamówienia :) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Podoba mi sie wzor na kombinezonie. Buziaki Esterka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. ten kombinezon boski, ładnie Ci w jasnych kolorach :)
    a balsamu chłodzącego nigdy nie używałam, hmmm
    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Nadruk na kombinezonie mnie nie przekonuje, ale dodatki jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kombinezon po prostu fantastyczny ! Pięknie wyglądasz Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie pasują Ci takie kolorki :) A co do pudełeczka, to fakt mały ten filtr w pomadce ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kombinezon jest genialny!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń