środa, 13 sierpnia 2014

Zdrowy styl życia to podstawa!


Hej Kochani! Jeżeli już od jakiegoś czasu śledzicie mojego bloga, to na pewno pamiętacie jak pisałam Wam, że pojawią się na nim niedługo duże zmiany. Jedną z nich będzie całkowicie zmieniony wygląd, który umożliwi Wam jeszcze prostsze odszukanie posta o danej tematyce, ale to nie jedyna nowość. Blog nie będzie zawierał już tylko treści modowych. Wzbogacę go o inne bardzo ciekawe tematy. Jakie? Sami przekonacie się o tym już niebawem. Jedną z dziedzin, o których oprócz mody będziecie mogli sporo przeczytać, będzie zdrowy styl życia. Ruszenie z odmienionym blogiem troszkę się odłożyło, ale nie przeszkodziło mi to w realizacji planów związanych z nowymi dziedzinami na blogu. W związku z tym chciałam Was poinformować, że od dzisiaj niemalże codziennie na blogu, instagramie oraz fanpage facebook, będę miała dla Was ogromną porcję motywacji do zmiany stylu życia na zdrowy i aktywny. Doszłam do wniosku, że razem jest łatwiej! Ja będę Waszą motywacją a Wy moją! Razem możemy więcej! 

Na zdrowy styl życia składa się wiele elementów ale najistotniejszymi są aktywność fizyczna oraz dieta. W zasadzie to właśnie ona jest najważniejsza gdyż 70% sukcesu w osiągnięciu wymarzonej sylwetki to zdrowe i zbilansowane odżywianie. Właśnie dlatego, dzisiejszy post będzie poświęcony tej ważniej tematyce. Osobiście bardzo ciężko jest mi zmotywować się do tego, aby zdrowo jeść. Uwielbiam ćwiczyć a dodatkowo korzystam z zabiegów ujędrniających ciało i poprawiających jego kondycję, jednak to wciąż za mało. Z uwagi na to zdecydowałam się skorzystać z cateringu dietetycznego Fresh Dieta. Wybrałam opcję miesięcznej diety, w której codziennie mam ustalone pięć zdrowych i zbilansowanych posiłków o wartości energetycznej 1500 kalorii. Tuż po złożeniu zamówienia zostałam umówiona na profesjonalną konsultację z dietetykiem współpracującym z Fresh Dietą, Panią Justyną Siewiela. To właśnie na niej zostało ustalone menu indywidualne, dopasowane ściśle do moich potrzeb oraz preferencji smakowych. Dodatkowym plusem jest to, że diety nie muszę przygotowywać sama! Codziennie pięć zdrowych posiłków jest dowożonych wprost do mojego domu, o dogodnej dla mnie porze. Pani Justyna Siewiela, przez cały okres "kuracji" będzie czuwała nad tym, aby przebiegała ona w sposób zgodny z założonymi celami. Cele, czyli to ile chcę schudnąć i w jakim czasie oraz co chcę poprawić w moim sposobie odżywiania, ustaliłyśmy oczywiście szczegółowo już na pierwszej konsultacji. Tak jak pisałam na początek zdecydowałam się na miesięczną kurację, której przebieg będę Wam oczywiście relacjonowała na blogu i w innych mediach społecznościowych. Bardzo podobał mi się szczegółowy wywiad który przeprowadziła ze mną Pani Dietetyk, ponieważ uwzględniał on wszystkie moje preferencje m.in to co lubię jeść, to czego nie toleruję, to o jakich godzinach zazwyczaj jadam posiłki, co jadam oraz ile jest  tych posiłków dziennie. Pani Justyna szczegółowo przeanalizowała także mój stan zdrowia i pytała o ewentualne choroby oraz dolegliwość od których również zależy dopasowanie odpowiedniej diety. Zdecydowałam się na Fresh Dietę, także dlatego, ponieważ kilka miesięcy temu również miałam okazję korzystać z tego dietetycznego cateringu i byłam bardzo zadowolona. Poprawił się stan mojego zdrowia, czułam się o wiele lepiej, a przede wszystkim nauczyłam się zdrowo jeść i pomimo, że miałam czasami małe załamania i odstępstwa od zdrowego jedzenia to na pewno nie były one tak częste jak przed zastosowaniem diety. Z dniem dzisiejszym rozpoczynam cały cykl postów na temat zdrowego stylu życia. Mam nadzieję Kochane, że będziecie je śledziły i motywowały mnie oraz siebie nawzajem do zmian. Będzie mi bardzo miło jeśli także opiszecie mi swoje efekty i będziecie pisały nawet w chwilach zwątpienia. Kto zaczyna ze mną wyzwanie już od dziś? Mam nadzieje, że będzie Nas naprawdę dużo! :)

15 komentarzy:

  1. Wspaniały post! Brawo, brawo Kochana :* Zdrowe odżywianie to podstawa aby dobrze wyglądać a przede wszystkim dobrze się czuć

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana szablon jak najbardziej, ale już wszyscy mają te kategorie itp :(
    a ważne byś miała coś innego od wszystkich
    sam pomysł jest świetny
    (zrób to inaczej niż wszyscy) żeby blog się wyróżniał
    trzymam kciuki za Twoją twórczość :) !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie wszędzie poszukuję diety na przytycie, a takich mało ;p.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie wszędzie poszukuję diety na przytycie, a takich mało ;p.

    OdpowiedzUsuń
  5. za szablonem jestem, za kolejnym blogu o fit już nie. nuda totalna, zwłaszcza dla osoby takiej jak ja, która zupelnie się tym nie interesuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. super post! ;) Zdrowie jest najwazniejsze :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie dodałaś, że miesięczny koszt takiej diety to 1364zł- obstawiam, że niewiele osób może sobie na to pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietny post! patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry blog ;) Zapraszam do siebie ;) http://hitoshiii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta dieta wygląda naprawdę smacznie, sama się nad nią zastanowię ;) to bardzo dobry pomysł urozmaicić bloga o nowe tematy ;) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wygląda ale również smakuje ;) Osobiście naprawdę polecam ;) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Chętnie pokibicuję. Sama też staram się zdrowo odżywiać, choć różnie z tym bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, ze jak ja zamawialam
    Fresh diete to posiłki nigdy nie były dowożone na czas ! Nie polecam tej firmy, bo w efekcie wychodziłem głodna na uczelnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jaka była Twoja sytuacja, więc nie mogę się wypowiadać na ten temat, ale ja osobiście jestem bardzo zadowolona, ponieważ posiłki są dowożone dokładnie na taką godzinę o jaką proszę i nigdy nie miałam problemu ze spóźnieniem się dostawy. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń